minnen av aprilhimlen

jag kan inte förklara hur jag mår. jag vill inte förklara hur jag mår. jag vill inte förklara något. jag vill bara att alla ska se. jag vill att alla ska se hur jag mår. att se det och känna det. för det va sjukt länge sedan jag mådde såhär bra. det går inte att beskriva känslan över hur jag ser fram emot det här året. det här året tillsammans med mina älskade vänner. det finns inga ord. jag vill bara att alla ska se och känna precis det som jag ser och det jag känner.
det är början utav aprilmånad och solen har tittat fram några gånger dom senaste dagarna. jag har påsklov och behöver inte ägna en endaste tanke åt skolan, att sitta och må såhär bra och lyssna på håkan.... det kan inte bli bättre. jag njuter. att veta att jag har så mycket att se fram emot gör saken bara ännu bättre. jag menar när man hör ord som; åre, valborg, hultsfred, göteborg, maggan och thailand så akn året inte bli mycket bättre.

Jag vill att alla känner som jag, för jag mår så jävla bra!

Kommentarer

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0