ångest

kan man får mer ångest när inlämningslistan av skolarbeten är tvåsiffrig och man ska åka bort över en weekend? nej, jag vet hur det känns. jag har hur mycket som helst att göra under tre veckor framöver, det är nationella prov i engelska och matte, det är inlämningar om allt mellan rättskunskap, psykologi och idrott och hälsa. ja jag har en smula ångest i baktanken.
när man tänker att man inte kan må sämre så dyker det alltid upp nya problem. det är inte bara skolarbetet min ångest kommer ifrån, ja mår heller inge bra hälsomässigt, migrän och illamående är en konstant känsla jag har.

ibland känns det som om jag bara vill försvinna bort från allt, att inte behöva känna alla krav och måsten skulle vara en dröm som blev verklig för min del.
jag vill bara bort, snälla ta mig härifrån!

Kommentarer

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0