vi vill alla lära oss sjunga..?

tondöv? dåligt uttal? kan inte komma ihåg texten? ja what ever vad det är för fel nästan alla vill ju lära sig sjunga någorlunda bra. det skiter jag och elin i vi sjunger ändå, höga som låga toner, vi öppnar munnen och sjunger..

idag har jag varit hemma från skolan, kände mig lite sjuk, hihi eller ja ajg har ont i huvudet och halsen. men trots det blev det en sväng till väsby centrum där jag mötte jimmy som jag inte träffat på jätte länge. han såg så vuxen ut. jag saknar verkligen honom. vi var ju bra vänner när vi var små. lekte och gjorde allt tillsammans.

sen åkte jag hem, tog en cykeltur med bosse till morfars jobb. han ville bjuda mig på lunch och själklvart tackar man inte nej till det. vi drog till kina i märsta och käkade lunchbufé och jag snyltade åt mig efterrätt. smaskens!

hem kom jag och slut var jag eftersom jag cyklade hem från morfars jobb med full mage. la mig i soffan och ringde elin. hon kom hit en sväng och därimellan han jag med att möta becca, dock inte vid den vanliga bänken denna gång men what ever, vi ses ju fler gånger, right?

jag insåg just att trots att jag varit hemma idag så har jag hunnit med otoligt mycket. dock glömde jag att köpa svarta strumpbyxor så det måste hinnas med imorn.
för imorn blir det middag med girlsen och sen är jag sjuuukt taggad på att spåra sönder.
as always!

Kommentarer

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0