Underbara födelsedag;

Igår var det min speciella dag, jag fyllde ju 17 hela år igår.
Jag fick fina presenter men mest pengar så jag kan köpa vad jag vill.
Man  blir ju inte alltid nöjd när mormor har köpt en röd stickad polo från lindex eller något liknande. 
Nu fick jag iofs sig en as fin väska av henne så jag klagar inte, men ni förstår säkert vad jag menar.
Fick också en fisk av min käre Elin. Dock var det inte en riktig fisk eftersom jag nog skulle döda den efter bara några dagar, ? Plus att jag fick en as fin typ kokbok. med massa recept på chokladbakelser. Hon vill förstås att jag ska baka varje gång vi ses. 
Och av ankan fick jag en jätte fin ram där hon satt in en text eller typ ett brev eller vad man ska kalla det. texten fick mig att rysa och tanken på att hon ska bjuda mig på håkan konsert på höstlovet får mig att dö nästan. Fatta känslan. 

Nej nu tror jag att jag ska snarka lite håkan musik, eller bege mig till skolan som jag egentligen måste.
hörs senare <33 

Kommentarer
Jag heter paj!

ta väl hand om firren, vi vill ju inte att han ska sluta som snoppen :( Negerpalatset är så tomt utan honom...

2008-09-25 @ 16:19:05
Jag heter ean

jag tyckte att jag var värligt finurlig med fisken, nu behöver du aldrig lägga ner pengar på den, kanske byta vatten eller fylla på.. men du behöver ju inte bry dig om att lära den fär guppi fisken att simma runt runt, istället för upp och ner eller var du snackarde om :S



och jag ska ha en nybakad kaka varje gång jag kommer på besök, vilket kommer bli ofta nu när du ska baka! mohaha

vi ses imorgon skrutt.

2008-09-25 @ 16:25:05
Jag heter den alltid dyngraka

det bästa till min bästa, det vet du!

2008-09-25 @ 22:13:48
Titta in på min blogg http://schpanki.blogg.se/

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0