save this summerfeeling;

imorse kom jag på att det inte är sommar längre. jag satte på mig västen pga kylan. det är fan inte nice.

igår hade jag en sjuukt rolig dag. allt från taxichaffisen maggan till pizza från campino. Ankan du gör mina dagar!!!

och imorse försov jag mig. as "typ" always.
men inte konstigt när man får sms av becca mitt inatten... eller okej det var jag som började smsa och det var en helt sjuk grej det handlade om plus att det var igårkväll, inte ens sent!
men iaf...

regnar ute gör det också.
och så måste jag hem till ankan idag igen, måste fan plåga maggan lite och snacka om helgen. det är sjuukt mycket grejer som händer i helgen, det tål att tänkas på vad man ska välja att göra!

nej nu kanske jag ska leta upp becca och sparka ner henne, hon behöver deeeeeet!!!!


Kommentarer
Jag heter Angelica

du gör mina dagar! det skall du veta maggan ;) <3

2008-09-03 @ 14:43:23
Titta in på min blogg http://schpanki.blogg.se/
Jag heter Felicia

Idag är det typ sommar :D galet! hihi , saknar dig twin! <3

2008-09-03 @ 17:07:54
Titta in på min blogg http://fliiz.blogg.se/

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0