otaggad som satan,

det händer mig varje gång. varenda jävla gång.
jag planerar något men sen blir det alltid jag som får ångest över att jag har ställt till det.
jag orkar inte med mig själv längre.
jag orkar bara inte.

på psykologin sa vår lärare att man ska ringa något innan man tar livet av sig.
du kommer inte behövsa vänta länge på det samtalet? eller va?
(va inte så dramatisk nu)

jag längtar efter sig, jag längtar efter dig som tomten på julafton!
men samtidigt vill jag aldrig mer se dig! Aldrig...

Kommentarer
Jag heter Angelica

jag älskar dig therese, hur jävla mycket. du är underbar <3

2008-09-25 @ 22:15:11
Titta in på min blogg http://schpanki.blogg.se/

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0