när man är liten får man alltid höra saker som gör en glad...

när jag var liten eller ja yngre än vad jag är nu fick jag alltid höra att...; "när man börjar på gymnasiet får man sina vänner som man sedan kommer dela sitt liv med. som man kommer hålla kvar och ha som sina bästa vänner."

Men i mitt fall verkar det som dom frtfarande kommer och går som dom vill.
jag orkar inte anstränga mig, men jag vill att ni ska  eta att jag finns här för er som fortfarande är mina vänner, jag finns här. Jag lovar. för det jag har hört det vill jag tro på. jag vill att dom vänner jag har nu ska finnas kvar vid min sida precis som jag finns vid er!

Kommentarer
Jag heter jonte, the one and only

du finns alltid vid min sida hjärtat!

2008-10-01 @ 18:24:50

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0