fixade till mig och woalla...

joo det är sant, kände mig riktigt sliten idag i skolan. och ebba tyckte även att jag såg sliten ut. så jag drog till brunos och solade efter att ha varit i skolan och hemma hos lin och snodde en klänning. var ute med hundarna och sen hände något... jo jag tror jag genomgick en extream makover. för heltplötsliget kände jag mig fräscha och otroligt taggad inför kvällen... (kanske kan ha berott på att jag duschade, sminkade mig och satte på mig en fin kläning.)

snart är det dags att infinna sig på kina i märsta för att äta en mysig middag med alla girlsen.
sen, sen, sen vet jag inte vad som händer!!! eller gör jag???

nej det blir nog en lugn kväll. kan man ju alltid hoppas på iaf.
nej nu ska jag ringa och hettsa becca lite..
puss på er!

Kommentarer

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0