det finns aldrig någon ångest..?

eller nej eller jo, eller what?

jag vill bara säga det, rakt ut. inför alla som vill höra mig! alla som vill höra mig borde få lyssna till mig. de borde få höra hur jag än en gång är rak och ärlig.
tänk att få öppna munnen och säga sanningen, just precis tänk att få öppna munnen och berätta för hela sveriges befolkning att jag inte kan tänka på någon annan än dig. att så fort jag tänker på dig får jag en underlig känsla. en sån där "bradålig" känsla som aldrig har känts förut, något som jag själv har valt att kalla en positiv och skön ångest!
något som jag egentligen inte vill känna, men den bara finns där, ja känslan bara finns där just bara för att du är du och du är så sjukt förbjuden!




god natt gott folk! tänk inte på det här,,

Kommentarer

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0