Lista...

BRUKAR DU:
Peta dig i näsan:
Ja? Fast verkligen inte synligt, det är något man sköter på toaletten. Alla gör väl det right?
Titta på dig själv i spegeln: Ja...
Gnälla: Ja det gör jag nog, fast inte medvetet.
Skrika: Haha, ja det brukar jag nog. På fyllan kanske.
Sova: Om jag brukar? Jag älskar att sova och gör det alldeles perket mycket.
Ha ångest: Ja alldeles för ofta, försöker inte ha det men det är svårt.
Skada dig själv med flit: Nej
Ta mediciner du inte borde ta: Nej
Vilja dö: Nja, ibland men det är ju bara något man tänker right?
Drömma mardrömmar: Ja alldeles för ofta..
Drömma sexdrömmar: Ja, haha och några vet om vem, mohaha!
Ta droger: Nej
Försöka vara annorlunda: Haha, jag är väl annorlunda eller?
Klä dig i svart: Ja, kanske alldeles för ofta, men jag tycker om svart. Det är en skön färg?!
Gå till kyrkan: Nej
Gå i skolan: Yes
Röka: Ja
Ha sex: Nej, inte för tillfället, men jag har haft... En hel del.
Ljuga: Nej, men jag kan inte alltid säga att jag talar sanning.
Hata folk: Hata? Ja
Lita på folk: Ja, men absolut inte på många, några få bara.

VEM:
Saknar du:
Bara jag, ochnågra vänner vet, och så ska det förbli.
Vill du döda: Hmm, jag vet inte.
Rörde dig sist: Syster
Vill du slå: Haha, ojoj det är många vill jag lova.
Kysste dig sist: I know, och det räcker...
Vill du kittla: Kittla? varför skulle jag vilja kittlanågon?
Kramade du sist: Typ min syrra?
Vill du prata med: He knows and i know..
Skrek du på sist: Pappa
Vill du vara som: Mig själv.
Sårade dig sist: Sårade, jag vet inte om man kalla det sårade..
Vill du bli galet full med: Min fågel och Becca!
Gjorde dig riktigt glad senast: Ankan..
Fick du sms från senast: Ankan..
Ringde dig senast: Kommer inte ihåg, det va igår.
Är snyggast på jorden: Men gud den var ju jätte svår. Håkan Hellström kanske, haha!

HAR DU:
För många vänner:
Man kan aldrig ha för många vänner. Vänner är bäst!
Förföljelsemani: Nej
Tvångstankar: Nej
Någon annan psykisk sjukdom: Nej
Någon fysisk sjukdom: Nej
Någon skada: Haha, jag kan ju göra lite galna grejjer men det är bara kul, right?
Färgat håret: Brukar slinga håret ibland.
Brutit några ben: Nope...
Några piercings: Öron och navel.
Egen dator:  yess.
Bra självförtroende: Yes
Kysst någon: Jag älskar kyssar
Sagt jag älskar dig till någon idag: Ja till mina hundar..?
Bjudit ut någon: Haha, nej inte vad jag minns.
Varit kär: Ja
Dumpat någon: Mja, vet inte riktig, det var på bådas insiativ.
Stulit någonting: Haha, eli  knows..
Lämnat landet: Ja absolut..
Tuttat eld på nått: Nej inte riktigt
Gjort något olagligt: Mhm... mjo det har jag nog..


HUR:

Går du: på fötterna.
Svarar du i telefonen: "Hej det är Therese" eller "Hallo"
Fördriver du tiden: Datan
Mycket pengar har du: Det jag tjänar.
Tjänar du pengar: Jobbar extra på ett fik plus pengar från pappa.
Ofta diskar du: Aldrig, diskmaskin
Ofta städar du: Lite varje dag..
Många stör du dig på: För många
Ofta träffar du din familj: Varje dag. Storasyster någongång i veckan.

TROR DU:

Att du kommer bli något: Jag är något...!!
På gud: Nej tyvärr
På rymdvarelser: Nope
Att folk tycker om dig: Ja det hoppas jag..
På ett liv efter detta: Ja..
Att fiskar kan tänka: Det kan de säkert
Att du kommer leva länge: Haha, hoppas kan man ju alltid göra..


Kommentarer
Jag heter Angelica

du drömmer sexdrömmar om o** !!





och ibland om mig och jude law, men det är lungt asså! :D

2008-10-03 @ 15:17:34
Titta in på min blogg http://schpanki.blogg.se/
Jag heter Angelica

du drömmer sexdrömmar om o** !!





och ibland om mig och jude law, men det är lungt asså! :D

2008-10-03 @ 15:17:34
Titta in på min blogg http://schpanki.blogg.se/
Jag heter Anonym

TAGEN AV KENZA

2008-10-03 @ 18:23:01

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0