torsdag..

idag är det torsdag och jag har varit på den mest intressanta föreläsningen någonsin. det var tommy deogan som paratde om rasism och gänggrejer och fördomar. han tog upp sjukt bra exempel. han var sjukt bra.

idag hade jag min sista lektion för denna vecka. företagsekonomi dock, men ändå. det var sjukt skönt. nu sitter jag och väntar på att styrelsemötet ska börja och sen efter det ska jag åka och sola. sen åka till sigtuna för att fixa fransarna + brynen. ska bli sjukt skönt. sen ska jag hem, lägga mig i min säng och kolla på tv och leka lite med min nya data. kanske skriva lite, då blir carre glad =)

imorn blir det ingen skola för min del. ska promenera in till märsta för att ta tåget till väsby och möta ankan. vi ska till sats och gå på min käre mors spinningpass. sen blir det hemgång med en myskväll inplanerad.

pusspusshej

Kommentarer

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0