shopping med mamma..

idag var det en shoppingdag med mamma. helt underbart. inte bara shoppingen utan även den goda lunchen vi åt, den betod av lasange. super god.
kanske kommer bilder på de jag köpte. får se om jag orkar lägga upp dom.


ikvll blir det myskväll med mami och sis hemma. med tacos och massa godsaker. kommer nog läga mig hyffsat tidigt med tanke på att jag vill vara på topp imorn. är ju trots halloweenpartajj hos elin.  kommer dock inte avslöja vad jag ska klä ut mig till.några vet redan med ni andra får vänta tills imorn.



nej nu ska jag ta av migdom här förbaskade skorna jag har på mig och skaffa mig ett liv.
 

hejpa!

Kommentarer

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0