shit vad jag tänker...

känslorna och tankarna bara väller fram..

jag tänker på allt möjligt..
att jag saknar min kära bror något enormt !
att jag blir lycklig av att tänka på min och beccas dejt ine i stan!
att jag blir glad av ebba i skolan varje dag!
att johanna är världens bästa kusin!
att psykologin i skolan gör det värt att gå dit!
att jag är supernöjd med min nya hårfärg!
att elin är min allra bästa vän och jag älskar henne något enormt mycket!
Att groovy är den största schtekaren ever!


blir man inte sjukt glad och lycklig av den här bilden (Groovy och Robin i thailand)



Det är sjukt mycket saker man tänker på i vissa stunder!
men just nu fick jag en ny tanke... Anananasen ligger i kylen och väntar på mig!
see yaaaa

Kommentarer
Jag heter rebecz

vi ska dejta fler gånger!!!!

2008-10-06 @ 21:14:23
Jag heter Fågeln, den snälla inte örnen!

mig tänkte du icket på, du ringde mig istället hihi !

2008-10-06 @ 22:27:56
Jag heter ebbi

du är dyngrak and i love it <3

2008-10-07 @ 12:42:31
Jag heter JONTE

jag blir glad av dig också vitamin!

2008-10-07 @ 15:15:47
Jag heter ean

ooh skorpan, du är det bästa jag vet! I LOVE YOU BIG TIME! :) <3

2008-10-07 @ 18:50:53
Jag heter Groovy

Varje gång jag ser bilden börjar jag asgarva! Den är ju bara för härlig :D

2008-10-10 @ 17:28:15
Titta in på min blogg http://vante.blogg.se/

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0