just hemkommen från glada hudik..

frågan är varför de heter glada hudik? ja det fick jag ju inte svar på iaf nu när jag va där. vi har varit på massa förläsningar endel dåliga och endel mer dåliga..? nej men okej det kanske var att ta i men nån bra kanske det var. vi bodde på ett mysigt hotell med skön säng.. haha det ända negstiva var frukosten som serverades. annars var allt toppen. på hemvägen somnade jag så jag fick ingen mat, så jag svullade i mig en pizza från campino, såå gott! imorn blir det dock valvet men det är också bra!

tragiskt är att jaghar börjat lyssna på basshunter, HAHA! jag skrattar högt för mig själv.. det är inte ens bra.. eller lite kanske.

imorn blir det stan eftersom mina favorit jeans givk sönder påväg upp till hudik. har typ tvättat dom för mycket så tyget var helt utnött. ska in och försöka leta upp ett par liknande som är lika sköna!



ska snart hoppa in i duschen också. ska bli skönt att duscha hemma och krypa ner i sin egen säng. trots att hotellsängen var otroligt skön är det ändå något speciellt med att sova hemma.
ciaoooo!

Kommentarer
Jag heter Angelica

asså tessan... BASSHUNTER?



vad fan har hänt lixom??!?!?!

2008-10-15 @ 20:18:53
Titta in på min blogg http://schpanki.blogg.se/

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0