jag vill leva som i en film...?

och vad fan kan jag mena med det? det finns ju tusentals olika filmer som har gjorts under typ miljoner år, okej kanske inte men nästan.. what ever?
det jag menar är att jag vill leva som i en romantisk film, som tex när två individer skiljs åt på tex en flygplats. och sen kan dom inte slita sig ifrån varandra så den personen som i fråga ska åka sin väg vänder om för att stanna hos sin älskade... och de lever lyckliga i alla sina dagar.

om de ändå vore så självklart..?! jag vill verkligen inte leva i det liv jag lever nu, jag vantrivs. jag har alltid haft något att se fram emot, men nu då? allt bara försvinner känns det som. inget kommer till mig som i filmer. varför ska vi behöva ha filmer som förebilder.

nej jag orkar inge mer.. jag ska lägga mig och skriva på min bok.

Kommentarer

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0