jag kan återigen inte sluta tänka på dig..

idag var inte jag i skolan, om jag ska vara riktigt ärlig så vet jag inte ens om vi hade några lektioner. men jag sket iaf i det. jag har tagit det lugnt och pysslat om mig sjläv idag. gått och småpackat till min och mammas weekend i sundvall och bara myst på. och vart jag än är eller vad jag än gör så faller tankarna tillbaka på dig och din stora livnjutning. jag skulle verkligen villja vara som dig!
jag tänker inte på dig som person jag tänker på just dom små grejjerna som kommit ur din mun. de saker du har sagt til mig. dom sakerna.. dom gör mig stark! riktigt stark. dom får mig att orka, dom får mig att orka le när jag är i skolan.

återigen, jag saknar dig!


Kommentarer
Jag heter Groovy

Har du sett vår nya blogg, www.wemissyourobin.blogg.se



:D

2008-10-10 @ 17:34:55
Titta in på min blogg http://vante.blogg.se/

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0