jag inser saker hela tiden när jag tänker på dig...

du är min absoluta favorit, du är min förebild. jag har inte tänk på dig sen du åkte. men idag när jag såg din komentar kom jag att tänka på dig igen. jag blir så stark av dig. du får mig på bättre humör och allt känns så mycket lättare med dig i mina tankar.
påsenaste tiden har jag varken orkat med skolan eller något annat. men idag blev jag riktigt ledsen. det finns verkligen inget i skolan som jag ser fram emot att möta på dagarna. bara en massa sjukt torra människor, okej förrutom becca du är hoppet i mitt liv. men de människor som jag träffar i klassen tex. de får mig att må dåligt. jag blev ledsen idag. men ville jag visa det? nej.. jag höll tårarna inom mig och försökte se stark ut. jag ville vara stark. jag tänker alltid på hur bra jag har det sm får åka till thailand så pass mycket som jag gjort, men samtidigt. tre veckor i thailand vilar inte upp mig tillräckligt för att jag ska orka med flera månader av stress och tråkigheter i skolan. jag orkar inte!
åter till dig. jag har ett leende på läpparna när jag tänker på dig, det är sjukt egentligen, men sådant bra stöd jag fått av dig har jag inte fått av någon annan människa förut.



jag saknar dig

Kommentarer
Jag heter johanna

jag vill inte göra dig ledsen, jag vill inte få dig att må dålig..

2008-10-10 @ 13:10:06

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0