jag är verkligen inte skyldig nån nått...

idag mår jag bra, livet leker och jag älskar min fågel...

jag ska alldeles strax eller ja om exakt 37 minuter vara med på min älskade mors spinningpass. ska bli riktigt roligt. jag måste ju verkligen ta tag i min träning. jag kan vara duktig typ en vecka men sen spricker det. nej det tål att tänkas på. måste verkligen göra något åt det.

ikväll blir det avskedsfest för min käre bror också. han åker till usa på måndag och blir borta i 13 månader, ja ni läste rätt.. i hela 13 MÅNADER ska han vara på typ andra sidan jordklotet. kommer kännas riktigt tugnt.

nej nu är det bara tagga till inför passet, hoppas mamma har laddat med riktigt bra musik idag. det spelar ju så stor roll vad det är för musik en instruktör spelar på ett pass. man måste bli riktigt taggad så att man orkar hela vägen till målet.

ciaooo

Kommentarer
Jag heter Angelica

i love you 2 my boo!

2008-10-03 @ 15:14:02
Titta in på min blogg http://schpanki.blogg.se/

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0