high school musical

idag vaknade jag och becca as tidigt, och vad fan gör man på ett höstlov? det finns inte mycket man kan hitta på. men eftersom katja ringde mig igår och frågade ifall vi skulle med henne ankan och andrea och kolla på hsm idag så tänkte vi att vi skulle tagga till med dom två första hsm filmerna. så vi åkte in till märsta, hyrde ettan och sen begav vi oss hem. vi har legat i soffan hela dagen och kollat på både ettan och tvåan.

nu ska jag snart åka och hämta becca och sen blir det storstaden och bio. myyyyys!

jag är nästan helt säker på att jag skrver ett inlägg när jag kommer hem.
kommer nog skriva hur sjukt bra trean var. eller jag hoppas iallafall att det är det jag kommer skriva.

pusspusshej!!

Kommentarer

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0