håkan hellström 28/10




Igår var min livs bästa stund, ever! Detvar en magisk känsla. Trots att vi kom dit långt efter många andra lyckades jag och Ankan tränga oss fram. Föstår ni att jag bara hade en människa framför mig sen var staketet. Det var en grym känsla. När dom spelade Kom igen Lena, Känn ingen sorg för mig Göteborg, En midsommarnattsdröm, Inte skyldig nån nått och För en lång lång tid, jaa då kunde jag inte andas. Det var galet!

Helt klart den bästa födelsedagspresenten! Jag älskar dig Ankan, du gjorde min tisdag igår till den bästa tisdagen i hela mitt liv!
Jag kan knappt tänka mig at jag var där, jag var så nära honom!

Jag ville aldrig att det skulle ta slut!

Kommentarer
Jag heter A

nöjet var på min sida. DET VAR SÅ JÄVLA GRYMT! <3

2008-10-29 @ 16:16:58
Titta in på min blogg http://schpanki.blogg.se/
Jag heter håkan sara

det var helt sjukt bäst! :D

2008-10-30 @ 22:24:56

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0