det är måndag..

idag är det måndag, vilket man inte kan tro eftersom jag är såå sjukt taggad. så taggad som man inte ens kan vara på måndagar. på lördag är det fekkenation i uppsala och jag är sjukt taggad..!

skolan gick bra idag. jag är nöjd. jag va tillochmed närvarande på idrotten.. wiihooo!

imorn är det tisdag och bara två lektioner, dock dubbeltimmar men ändå. och jag är stolt över mig själv som gjort "läxan" tills imorn. har bara ett litet arbete i psykologin som jag ska göra snart.




sitter och kollar på DC nu också, haha sjukt bra!!
ska duscha nu sen typ sova. jag har blivit så sjukt trött på senaste tiden.

Kommentarer
Jag heter Angelica

i love YOU,YOU,YOU and YOU!!!!!!!!!!!

2008-10-20 @ 19:45:22
Titta in på min blogg http://schpanki.blogg.se/

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0