60

shit, idag är det bara 60 dagar kvar tills jag beger mig mot arlanda för att fllyga den långa resan till thailand. jag har nog aldrig längtat bort så mycket som jag göra nu. det är sjukt! vill bara bort bort bort härifrån. allt är ju så sjukt mycket bättre där, man behöver inte känna någon sress för något, ingetting är jobbigt där, förutom värmen ibland. men den ska man fan inte klaga på. det ska bli så sjukt mysigt att för första gången fira jul och nyår i huset. är ju dock inte första gången jag firar det utomlands. har ju spenderat en jul och ett nyår där redan och i afrika också. men i huset är det första gången. ska bli så sjukt mysigt nu när allt är klart till och med köket är klart (tror jag). inte som när jag och elin var där precis, då blev det ingen frukost i huset precis, fast iofs så slängde jag ihop en jävligt bra frukost på sängen till kvinnan. det var mys..
ähh nu drömmer jag mig iväg till andra sidan jordklotet. men när man väl har kommit på den tanken är det svårt att ta sig tilbaka till det verkliga livet här hemma i sverige.
aja 60 dagars väntan.. men sen jävlar!


Kommentarer
Jag heter Lucky Luke

No stress..ändå inge bra här ! 28gr, maten, alla sköna jävla thaiare...helt värdelöst ! Chin up and Keep counting.

2008-10-13 @ 09:11:56
Jag heter Groovy

Hihi, jag är med på bilden! :D

2008-10-13 @ 14:35:59
Titta in på min blogg http://vante.blogg.se/

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0