varmledsen i magen...

när jag lyssnar på håkan hellström, eller ja vissa av hans låtar iaf, så blir jag sådär skönt ledsen som alla behöver vara ibland. man kan inte alltid vara glad och på topphuör. och idag är en sån dag jag har varit på ett skitdåligt humör och verkligen mått piss, jag har verkligen tyckt synd om mig själv och jag har velat att alla andra ska tycka samma sak. lite medlidande sådär. självklart säter man sig vid datan då och lyssnar på håkan. oavsett vilka låtar man lyssnar på av honom så får man en bra känsla i magen. men vissa låtar gör en glad i magen och andra sådär härligt varmledsen.


nu är jag sådär glatt varmledsen i magen?
jag vet jag är störd...

Kommentarer

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0