therese sundström

när jag sitter vid datan i mitt rum behöver jag bara slå bliken mot höger för att se ett stort foto på mig och mina syskon. jag ser in i våra ögon på bilden, ävenmina egna, och jag ser ett sådant stort lugn och sådan säkerhet. vi har verkligen varandra. även fast min bror för tillfället är på typ andra sidan jordklotet så vet jag ändå att jag verkligen har dom vid min sida.
men ändå känner jag en sån osäkerhet och framförallt känner jag min svaghet. visa dagar orkar jag inte. en av de dagarna är idag. att vakna upp och första tanken är SKOLA får mig att börja gråta. varför måste man gå i skolan? okej en dum fråga eftersom jag egentligen inte behöver det. men ändå det känns ju ändå som om man måste eftersom man inte vill vara sämre än någon annan.
och när man sedan sätter på världens bästa låt från håkan hellström nämligen hurricane gilbert då blir jag så fruktansvärt stark men ändå vill jag bara lägga mig ner och gråta tills jag inte orkar gråta längre, till jag inte orkar leva längre. så många starka ord, det går inte att beskriva vad den låten betyder för mig. den väcker verkligen orörda känslor.
just nu kan jag inte tänka på något annat än att det bara är 39 dagar kvar tills jag lyfter. lyfter från arlanda för att sedan landa i thailand. den tanken är det ända som får mig at orka. 39 dagar kvar tills jag kan vakna och slippa tänka SKOLA! DET ä en obeskrivlig tanke. så länge som jag har varit ifrån mitt paradis, så länge jag har längtat. så många männsikor jag saknar där. man behöver bara gå en sväng på stranden första dagen man är där sen känner man alla thailändare resten utav livet.
39 dagar, jag måste vara stark och orka i 39 dagar till!

jag som verkligen att jag var stark, att jag skulle klara mig, och att jag skulle mogna från den kärnan jag länge levt i. jag vill känna pulsen från stan igen. ja jag var nere på gatan och letat efter hurricane. visst känns det skönt att va vid liv en dag till. det är lika långt från stjärnorna som från stjärnorna till dig.





ja vem tror på evig kärlek, ja vem tror på den nu?
hjärtat, du är inte bortglömd! jag saknar dig <3


Kommentarer
Jag heter Felicia från håkan hellström =

2008-11-03 @ 19:15:17
Jag heter Felicia från håkan hellström <3

Tjenare, hur mår du? :) vore kul att träffas ngn dag eller ngt, kanske ta en fika i stan. men hör av dig

0704746722 <3 jag har comviq

2008-11-03 @ 19:24:48
Titta in på min blogg http://feloce.blogg.se/

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0