snälla gubbe, gå och häng dig!

idag fick jag nog. jag orkar inte mer! helt seriöst så orkar jag inte mer! han gör så att jag känner mig dålig. han får mig att inte orka mer. det är inte så han ska behandla mig. han ska behandla mig som alla andra. han sa själv att han inte särbehandlade någon. han är så sjukt irriterande. idag fick jag nog! jag orkar inte mer. frågan är om jag ens kommer orka denna dagens slut. har så sjukt mycket att göra. jag vet inte i vilken ände jag borde börja.


nej jag tror jag ska gå ut och springa nu. eller snart iaf.
han får mig att ge upp!
han får mig att känna mig sämre än alla andra!

Kommentarer
Jag heter alltid dyngrak?

no you rock girl!



LETS DANCE!

2008-11-10 @ 18:56:23
Titta in på min blogg http://schpanki.blogg.se/

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0