Lista

( ) mitt efter namn slutar på -son
(x) jag känner någon som har samma förnamn som mig
(x) jag känner någon som har samma efternamn som mig
( ) i min familj är vi tre barn
( ) jag bor i radhus
(?) jag bor i en tätort
(x) mina föräldrar är mella 35 och 50 år gamla
(x) Mina förädrar är gifta
(x) min mamma är yngre än min pappa
( ) min mamma heter maria
( ) min pappa heter bosse
(x)Min familj har en volvo
( ) en röd volvo
(x) jag har egen mobiltelefon
(x) jag har eget rum
(x) jag har varit utomlands minst 2 ggr
(x) jag har varit i grekland
(x) jag har haft tältsemester
(x) ingen av mina föräldrar röker
( ) min pappa är lite lätt överviktig
( ) jag idrottar flera gånger i veckan
(x) jag har en hund
(x) jag får månadspeng (studiebidrag)
( ) alla i min familj är blåögda
(x) jag äter på Mc donalds
(x) jag följer melodifestivalen

Kommentarer
Jag heter Susanne

Tja! Är ni inte tre barn i eran familj? Du har väl fler än en hund? Kram på dig! Faster

2008-11-04 @ 12:54:00

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0