låt mig explodera i skyn.

på bara några veckor har mitt liv förändrats. från ett helevete till något som faktiskt kan bli något bra. jag vill inte riktigt gå in på vad det är. men igår mådde jag bra. idag mådde jag också bra men idag är det söndag. söndagar är inga bra dagar eftersom den uppföl´js av den rista måndagen.

vart har lovet tagit vägen egentligen?
tiden går så fruktansvärt fort. och tanken på att jag ränkade dagarna tills jag sätter mig på ett plan till thailand och insåg att det bara är 40 dagar kvar. 40 dagar... det är fan helt sjukt! min pappa kommer liksom hem imorn. han har liksom precis varit där och sen ska vi tllbaka om 40 dagar. det kommer bli så sjukt skönt. att bara vakna upp på morgonen och känna att man inte behöver stressa till någon skola. man kan bara gå upp äta lite frkost och sen ligga vid stranden hela tiden. det är en sjuk känsla. ja kan inte ens beskriva den. ännu bättre hade det ju varit om elin hade följt med mig men vi kanske kan styra upp något på sportlovet eller påsklovet. as last year..
nej sjukt är det iaf..




det är inte bra att skriva om sådana här saker, man dras bara in i en jävla fantasivärld och stänger omvärlden utanför. man får ångest. japp ångest var namnet.



nej mat väntar nu. hejpa


Kommentarer
Jag heter ean

ooh jag e så grymt avis/arg för att jag inte kan följa med nu. men absolut så måste vi styra upp något till sportlovet eller liknande, en favorit i repris liksom:) lov ju skorpan<3<3

2008-11-02 @ 23:25:27

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0