jonatan och skorpan

som vanligt när jag läser Groovys blogg blir jag otoligt glad. sm idag. egentligen skrev hon inget speciellt. jag blev bara glad av att se alla resor hon har bokat plaus att hon känner på sig att nästa år kommer bli ett bra år. och vet ni.. nej tror jag också. jag känner att nästa år kommer bli riktigt bra. jag kommer komma hem från thailand den 3 januari tror jag. då hoppas jag att jag känner mig som en helt ny människa. jag vet att jag kommer göra det. då kommer jag leva upp till mina mål. och verklige alltid göradet bästa utav situationen.


idag mår jag bra jonatan. jag mår bra pågrund utav en sak.
jag fick träffa dig idag. och idag mår jag bra!


Kommentarer
Jag heter joantan

ooh älskling, är du glad är jag glad!

jag kommer alltid stå vid din sida, i vått och torrt!

jag älskar dig skorpan!<3

2008-11-25 @ 20:36:21

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0