jag kom på mig själv idag... med att vara lycklig

jag kom på mig själv idag... med att vara lycklig. jag åkte till stinsen med mina två älsklingar hårfet och fågeln. när vi uträttat våra ärenden och satt och svullade på donken kom jag på mig själv... med att vara lycklig. jag kan säga vad som helst, jag kakn göra vad som helst och jag vet alltid att jag har dom vid min sida. oavsett hur störd jag är oavsett vad jag berättar för dom så vet jag att jag alltid kan lita på dom, precis lika mycket som dom kan lita på mig. jag älskar er <3







när jag sedan gick på den långa, mörka, tysta grusvägen helt ensam var jag tvungen att ringa min tredje älskling, katten! då var jag inte ensam längre. och det var inte lika mörkt och tyst heller. <3






hur mycket kan man älska sina vänner?

Kommentarer
Jag heter Angelica

du har mina hemligheter och jag har dina. djupt in i mitt hjärta.





you make me happy. alaskafamily <3

2008-11-06 @ 00:01:24
Titta in på min blogg http://schpanki.blogg.se/

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0