en söndag

en söndag och jag har jobbat. jobbat och verkligen inte gjort något. det va snöstorm och ingen ville fika. fast jag tycker det mysigt med snö. men inte när det blåser samtidigt.


18 dagar kvar tills jag lämnar sverige. lämnar sverige för 3 veckors semester. ska bli det bästa. jag ser fram emot det så sjukt mycket. kan knappt bärga mig tills jag sätter mig på planet och bara tänka tanken; tre veckor av lugn. tre veckor som jag bara ska tillbringa med mig själv. tre veckor som verkligen ska bli dom tre bästa i mitt liv.










synd att inte jonatan kunde följa med

Kommentarer
Jag heter angelica lindstedt - alltid dyngrak?

askallt och typ mögliga (?) pommes. kommer fan bli magförgiftad!

2008-11-23 @ 21:01:54
Titta in på min blogg http://schpanki.blogg.se/
Jag heter "jonatan"

jag är så grymt avis och 2sur" på att jag inte kunde följa med, vill inte vara i kalla sverige med äcklig snö och skit. jag vill göra en favorit i repris med dig skorpan!! <3<3

2008-11-23 @ 22:05:59

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0