35

att en människa kan göra en annan så glad men samtidigt så ledsen.
jag vet inte hur jag kommer reagera. jag vet inte ens om jag kommer klara av pressen.
jag vet inte hur bra jag kommer lyckas. kommer jag ens att lyckas?
vad kommer egentligen hända?
jag vet inte om jag vill veta. jag vet inte om jag vill in i skiten igen.
det kommer bara upprepas om och om igen.
kommer jag orka det?

jag har precis insett hur bra jag mår,och vilken vändning mitt liv har tagit. och så ska jag inte i skiten igen. eller är det egentligen skit? kanske jag komemr må bra utav det. kanske jag kommer njuta varje sekund. kanske jag komemr ha ett leende på läpparna hela tiden. kanske jag tillochmed kommer falla in i det igen. fast jag egentligen inte får. fast det är så sjukt förbjudet. nej det kommer jag inte. jag kommer vara stark. även om jag inte vet hur det kommer bli så vill jag inte ta det osäkra före det säkra. allt var ju så jävla bra, jag levde verkligen mitt liv.... på ett helt galet sätt. jag vill inte vara galen längre.



inte så galen.

Kommentarer

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0