23

idag kikade jag i min kalender och insåg att det bara är 23 dagar kvar. 23.. det är ofattbart. imorn är det 22 och dagen efter det är det 21. tiden går så fruktansvärt fort. kanske är det för att jag har kul. säg det inte att tiden går fort när man har roligt.
även fast jag är en människa som klagar mycket på att livet är så onödigt etc. (det är en hel del jag klagar över ska ni veta) så vet jag innerst inne att jag lever ett sjukt bra liv.

idag mår jag bra, idag är jag lycklig. lycklig och bra är två ord som jag tycker om.








jag ska aldrig sluta tro på mig själv.
faith hill - there you'll be





Kommentarer
Jag heter Angelica

jag döööööööör! fan vad mkt smink jag har och bara i fejset?!

2008-11-18 @ 23:43:38
Titta in på min blogg http://schpanki.blogg.se/
Jag heter johannaf

så snygga, alla tre!

2008-11-19 @ 20:40:05

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0