Tisdag och väääldigt mycket plugg..

Shoo tisdag.. Mycket att göra idag men ändå så fastnae jag framför datorn. Ska försöka slita mig snart. Plugga i någon timme sen åka till Knivsta och träna. Idag är det ju näst sista gången på min hundkurs som själv har haft hand om. Det har varit riktigt kul. Men på lördag är det avslutning.

Elin: HAHA 19 år och har ryggskott! Ojoj hur ska detta sluta. Nej jag skojade bara daimpullan. Det ordnar sig ska du se.
älskar dig<3

Luppe: Det var trevligt att du kommenterade. Haha, ja du är kanske inte så ung längre. Jag menar om du vet allt det där på listan så är du förmodligen ganska old.
Ha det bäst  =)

Nej nu ni, ska jag vara duktig och sätta mig och pluggish ett tag.
puuuussss på er! <33

Kommentarer

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0