Svar till anonym;

Anonym;
vänta du bara, snart kanske din prins kommer! kanske inte på en vit fin häst men måste han de?
å kan du verkligen uppskatta de bra om du inte får slita lite me skola,städa osv..?
du är då en fin som en prinsessa iaf!!

Svar;
Min prins vet vart jag finns hoppas jag och jag väntar. Han är alltid välkommen. Och självklart måste han inte komma på en vit häst, men någon mycket romantiskt måste han väl kunna komma med =) Och det kanske är sant det du säger att man inte skulle kunna uppskatta de riktigt bra sakerna om allt var bra (om det var så du menade). Men sagorna lockar ju ändå en väldigt mycket. Det verkar ju så himla vackert och underbart i deras liv.
Och jag blir väldigt generad när du löägger till det där sista på slutet.
Tack, vem du än är *blink*


Kommentarer

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0