Sunday?

Jag kom på en sak..? Heter söndag sunday på engelska bara för att den är solig? Okej jag vet, helt onödig tanke.. återigen. suck!

Aja till en kort dagens;

Humör; Glad och hmm lite splittrad men på ett bra sätt.
Klädsel; Nyduschad och sitter beräd för sängen.
Frisyr; Blött och utsläppt
Person; Elin.... Jag bara älskar dig helt enkelt!
Tanke; Ja jag skrev den överst på inklägget, söndag/sunday?!
Beroende; Ananas och ja självklart min mobil.

Sen kom jag inte på något mer..
Gott var det iaf när Ankan ochVanessa bjöd mig på massor utav fika idag, tack för det snyggves!

Nej nu är det dags för sängen och tyskaboken, suck! Har ju trots allt 4 prov den här veckan, inte 20 men ändå ;)
pusss pusss

Kommentarer
Jag heter angelica

you know me, jag bjuder på hallonpaj när du vill ;)

2008-05-11 @ 22:22:01
Titta in på min blogg http://schpanki.blogg.se
Jag heter felicia

Hur i helvete kan du ha fyra prov den här veckan? har jag missat något? :o Eller nu vet jag, du räknar med nationella matte & det där som vi missade i engelskan, sen historian & sen har väl ni prov med erat språk imorgon? då blir det 4? hade jag rätt? :D haha loooove u

2008-05-11 @ 22:44:22
Titta in på min blogg http://Fliiz.blogg.se

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0