Söndag..

Tack för solen..

I fredags blev det fest hela natten och i lördags blev det fest hela natten, kan det bli bättre.
Nej egentligen inte, förutom att man känner sig hyffsat sliten såhär på söndagseftermiddagen.
Men solen förgyllde min dag, tack!


Har skrivit klart min romananalys också, känner mig så duktig. Nu har jag bara ett geografiarbete kvar. Sen är skiten i skolan över. Ska bli så skönt.

På fredag tar alla 89:or studenten och självklart är jag bjuden hem till Elin efter utspringet. Men jag känner att nästa helg måste bli en vit helg men som vanligt när det gäler mig så blir det nästan aldrig en vit helg, typiskt.

Nej nu tror jag att jag ska sola igen, eller kanske gå en promenad. Bränna lite fett liksom.
*Men jag återkommer nog fram emotkvällen. Pusss så länge!

Kommentarer

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0