Söndag..

Idag är det Söndag. Suck för söndagar! Jag hatar dom helt enkelt. Man känner liksom inget sug för skolan imorn. Verkligen inte. Igår blev det bara chill hemma hos mig, några utav Elins homis kom förbi. Sen drog vi till näsudden plockade hem mami och papi. Sen deggade vi framför en Beckfilm. Myyys!

Idag har jag inte gjort ett endaste dugg typ. Sis är här nu har fikat lite med moffi! Men annars har jag deggat, suck! Hatar Söndagar helt enkelt.

Nej kanske ska plugga lite, eller så skiter jag i det. Jag orkar liksom inte.

Nej hej då, puuuus!

Kommentarer
Jag heter Anonym

söndagar kan vara riktigt sega!

2008-05-04 @ 16:33:53
Titta in på min blogg http://www.metrobloggen.se/cecilialinge

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0