Sliten torsdag!

Trots att det blev en helt nykter valborg för min del så känner jag mig sjukt sliten såhär dagen efter. Gårdagen började med en solig förmiddag i uppsala och slutade i Sigtuna, därimellan hann vi med middag hemma hos Anna åka till stenionge och en högljudd bussresa (som vanligt). Jag och tifany spenderade en del utav förmiddagen i min säng, pratande om diverse händelser igår.

Imorgon får det bli nya friska tag. Ska gå morgonrundan med hundarna sen kanske man hinner med ett träningspass på SATS, det beror ju helt på hur trött jag är.
Träffa Elin ska jag också göra imorn.

Bilder från valborg läggs upp när jag har ork helt enkelt. Just nu sitter jag bara och tänker på hur skönt det skulle vara att krypa ner i sängen och kika på en beckfilm. Eftersom det är filmer man kan typ utantill så behöver man ju inte tänka för att fatta vad dom handlar om, det gillar jag.

Nej nu blir det en sväng på facebook sen checkar jag in i sängen.
See you, puussss!

Kommentarer

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0