Så går det när man har tråkigt i skolan..?

BRUKAR DU:
Titta på dig själv i spegeln:
Yes offcourse.. Jag är ju såå snygg.
Skrika: Det händer nog ganska ofta. Eller ja typ varje dag. Jag behöver liksom göra det.
Sova: Jo då oftast varje natt.
Ha ångest: Jo då typ varje dag.
Skada dig själv med flit: Nej inte så ofta, hihi
Ta mediciner du inte borde ta: Nej det skulle jag aldrig göra.
Vilja dö: Nej eller ja enlligt den frågan har jag väldig ångest, går inte att förklara.
Drömma mardrömmar: Ja hyffsat ofta.
Drömma sexdrömmar: No comments
Ta droger: Haha nej nej!
Försöka vara annorlunda: Jag är annorlunda.
Klä dig i svart: Ja ganska ofta.
Gå till kyrkan: Nope.
Gå i skolan: Yes.
Röka: Inga kommentarer!
Hata folk: Ja, men jag har alltid en anledning.
Lita på folk: Egentligen inte.

VEM:
Vill du döda: No comments (again)
Rörde dig sist: Hmm typ Katja kanske =)
Vill du slå: Fredrik som siter bredvid mig här i datasalen och inte kan hålla tyst.
Kysste dig sist: Nämen nej inte den här frågan, ja dom flesta vet ju ; )
Kramade du sist: Katja i think
Vill du prata med: Papiii
Skrek du på sist: Hmm kommer inte ihåg.
Vill du vara som: Mig själv.
Vill du bli galet full med: Haha, jag och Katja har alltid roligt på fyllan, men Elin är också ett alternativ.
Gjorde dig riktigt glad senast: Hör och häppna, Samir (naturkunskapsläraren) Han gav mig VG.
Fick du sms från senast: Elin ns
Ringde dig senast: Papiii
Är vackrast på jorden:

HAR DU:
För många vänner: NEJ
Förföljelsemani: I don't think so
Tvångstankar: Typ alltid
Någon annan psykisk sjukdom: Haha det har jag säkert.
Någon fysisk sjukdom: Nope
Någon skada: Nej eller jag har skit ont i ryggen just idag.
Färgat håret: Ja
Brutit några ben: Nej
Några piercings: Japp, öronen och i naveln
Egen dator: Yepp
Bra självförtroende: Nja jo ganska, det är har blivit bättre.
Kysst någon: Ja
Köpt kondomer: Men ja
Tagit nakenbilder: Haha, nej men det är väl lite privat.
Sagt jag älskar dig till någon idag: Nej men igår.
Varit kär: Ja
Stulit någonting: Eh, kanske någon gång.
Lämnat landet: Ja
Tuttat eld på nått: Ja
Gjort något olagligt: Jo dådet händer.


HUR:

Går du: Ja jag föddes med två ben.
Svarar du i telefonen: Hej det är Therese eller Hallooo
Fördriver du tiden: Datooorn. Eller träna hundarna.
Mycket pengar har du: Haha, jag har ALLT på kortet
Tjänar du pengar: Mamma, Pappa & Morfar, hur annars?
Ofta diskar du: vi har diskmaskin. Eller va?
Ofta städar du: Typ varje dag.
Många stör du dig på: Alldeles för många, alldeles för ofta
Ofta träffar du din familj: Varje dag

TROR DU:

Att du kommer bli något: Jag är något
På gud: Nja jag vet inte
På rymdvarelser: Ja hallo dom finns
Att folk tycker om dig: Haha, inte många.
På ett liv efter detta: Ja absolut.
Att fiskar kan tänka: Ja det e klart.


Kommentarer

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0