Rubrik

Well open up your eyes and see like me! Ja det är det jag vill att alla ska göra. Om alla skulle se dagen som jag gör (när jag är på bra humör) så skulle det vara as bra. Visst nu låter jag as ego som tycker att alla andra är skit och ja är bäst. Men så är inte fallet. Jag kan vara jävligt jävlig jag med, ibland, kanske.. Men ja iaf. Vad var det nu jag ville få fram. Jo juste, eftersom jag är endär liten "tönt" som kollar på en kanal som kallas för Disney Chanel så har ju jag sett et program bland många andra som heter Zack och Codys ljuva hotel liv. Det handlar om två tvillingar som bor på ett hotell med sin mamma, Och hotellet som ägs av en man vars dotter också bor på hotellet (permanent). Hon heter London och är väldigt bortskämd och har väldigt dålig attityd mot andra "fattiga" människor. Och på ett sätt kan jag verkligen känna igen mig i henne, absolut inte om det där med Fattiga människor. Dom vill jag hellre hjälpa, typ som barnen i Afrika. Men hennes attityd, den där blondheten som hon utstrålar, I LOVE IT!! Vafan ska man vara smart för? När man lika gärna kan leva ett as bra liv och ha dubbelt så mycket roligare än alla andra. Yess  I LOVE IT! GO FOR IT BLONDIES!!!

image297
(Ett helt onödigt inlägg i en helt onödig blogg av en helt onödig människa)

Kommentarer
Jag heter K

du är allt i från onödig.
du är en utav dom mest nödvändiga personer jag behöver.
och jag behöver en dos av dig, varje varje dag !

love love love you !

2008-05-21 @ 19:40:16
Titta in på min blogg http://lovstraand.blogg.se

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0