Människor och befolkning

Nu just nu idag känner jag mig så stolt över mig själv. Jag hade sån ångest idag i skolan över det här jävla geografiprvet som jag har imorn. Och ännu mera ångest fick jag när jag kommit hem och somnat framför tv:n. Jag hade sån huvudvärk när jag vaknade. Men efter middagen tog jag mig samman och sa till mig själv ; Fan tessan nu säter du dig ner och pluggar i två och en hlalv timme sen går du till skolan och klarar det där preovet. Och nu såhär i efterhand känner jag mig så stolt över att ha pluggat i två och en halv timme. JAg är stolt över att det äntligen känns bra i magen över att gå till skolan imorn och sätta mig i salen och skriva provet.

Men nu när det äntligen är onsdagkväll ska man väl skippa skolsnacket.
Måste duscha nu sen osva så jag valknar upp imorn med ett leende på läpparna.
Imorn måste man ju orka lyssna på en konstlektion i två timmar med våran underbara bildlärare...

Puss och god natt <33


Kommentarer

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0