Lördag...

Nu känns det rejält ensamt här hemma. Mami och Papi åkte imorse eller ja på förmiddagen så nu får jag vänta en hel månad innan jag får träffa dom igen. Det kommer gå långsamt. Men det ska bli skönt också. Idag har jag bara solat och badat, men det blev riktigt varmt så jag gick in och städade hela huset. ja jag tänkte liksom att det var lika bra. Det behövs ju alltid.

Ikväll blir det myskväll hemma för mig själv. min käre bror ska köpa med lite geisha och peacetecken till mig, och klockrenaste kommentaren var chrilles; men vafan du kan ju inte både hora dig och vilja ha fr4ed. Vem kommer på att säga någon sånt.

Okej nu ska jag dusha, sätta på mig riktigt mysiga kläder och kägga mig i sängen och kika på en film. 
puss puss <3 

Kommentarer

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0