Lökig flytt och daimtårta..

Idag blev det hem tidigt från skolan, skönt som fan. Jag och Johanna köpte daimtårta påvägen hem. Som vi sedan skulle vräka i oss när det var meningen att vi skulle plugga men det blev ju inte riktigt som planerat. Istället kollade vi på typ två Kim Possible avsnitt, ett  Brandy och Herr Morris avsnitt, ett farily odd parents avsnitt och ett avsnitt av kejsarens nya skola. Mycket motiverande. Sen blev vi två små slavar åt mamma som skulle flytta sin säng och skit. Så nu är jag helt slut och ska snart iväg på dans med Elin. Ska bli skit skoj som vanligt men jag känner mig en aning död!

Thanks for your listening!
pusshej!

Kommentarer

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0