Hej och hallå!

Nu har jag och Johanna precis image294
varit ute och tagit en promenad.
Jag kände att jag verkligen
behövde en paus från pluggandet.
Fattar ju inte så mycket om det
här med världens energi och sånt
skit. Egentligen fattar jag inte så
mycket alls som har med skolan o
ch göra. Men men jag försöker
göra det bästa av situationen (ibland).

Nej nu ska jag svara på dom två
sista frågorna och sen läsa lite.
Och så måste jag förbereda mit
svenska tal imorn. Aj aj det kommer
nog inte gå så bra.

Nej nu blir det mera pluggning
åt folket.
hejpahejpa! <3


Kommentarer
Jag heter Anonym

är de ville du kramar?:P lyckost den där lilla voffsingen. bli kramad av en prinsessa!

2008-05-19 @ 22:43:42

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0