En sån där dag.. igen?

Idag var det en jobbig dag i skolan, ja redan efter första lektionen kände jag att jag bara ville åka hem och dööö. Ja för exakt den känslan hade jag. För jag orkar inte mera. Även om jag kanske håller humöret uppe så känner jag ändå den där hemska känslan varje dag krypandes längs ryggraden.

Jag tog mig iaf igenom hela dagen och sen överlevde jag hela vägen hem, japp tråkigt nog så överlevde...
Men men väl hemma så käkade jag och Johanna lite daimtårta och somnade en stund i soffan. Skönt.

Nu har jag typ nyss käkat middag och funderar på att ta en liten promenix med hundarna. Det kan behövas så jag får tänka lite för mig själv. För när man är inomhus och tänker så blir det aldrig bra. Det är för varmt och instängt och man får nästan aldrig ut det man egentligen vill tänka på. Så jag röstar ja på en promenad med dogsen.

Hejpa hejpa

Kommentarer

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0