Du är redan där..

Du är redan där.. Ja helt ärligt, du finns redan där. Jag vet ju vem du är. Jag måste bara hitta det rätta tillfället. Det svåra är att det rätta tillfället kommer alrid dyka upp. Det vet jag mend all säkerhet. Det är därför det inte kommer funka. Ingenting funkar för mig. Inget! Jag försöker så gott det går men allt blir bara förstört för att jag antingen gör något fel eller så bryr jag mig inte. I det här fallet bryr jag mig, jag bryr mig över hela mitt hjärta. För redan förstå gången så blev jag förälskad i dig! Så jag väntar, jag kan vänta hela mitt liv om så vore det ända sättet att få dig att förstå att jag älskar dig!

Kommentarer
Jag heter FnizZzzzzZzz

Hej Therese nu har jag besökt din blogg och vad paff man blir att man ser att de första inlägget i bloggen handlar om mig själv, naijs!

Tack för att du älskar mig, du är helt okej du också. Men eftersom du kan vänta hela ditt liv har vi inte brottom, ska vi säga den 27 feb 2043? Passar perfa för mig!

2008-05-21 @ 14:48:53

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0