Dagen;

Dagnes humör: Taggad så inååt!
Dagens borde: Ingenting och jag käner mig så friiii!
Dagens frisyr: Utbakad fläta
Dagens klädsel: Mjukiskläder
Dagens planer: Ska snart käka middag sen fortsätta på uppsatsen (som inte är ett måste men ändå skönt att ha den gjord)
Dagens materiella vill ha: Mitt rum tillbaka tack!
Dagens längtan: Till helgen, daimtårta och annanas väntar med Elin!
Dagens fundering: Vad ska jag ha på mig?
Dagens beroende: Glass (a)
Dagens tråkigaste: Skoooooolan
Dagens personer: Elin, hon är alltid den bästa
Dagens tidning: Not today, idag är det klimatet som gäller.
Dagens låt: Jason Mraz - I'm yours (remix med 50 cent)

Kommentarer
Jag heter ean

jag längtar också till helgen, gud vad vi ska svulla:) muha!
i love you my cockie:)

2008-05-20 @ 21:56:25

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0