Ännu en daimtårta

Oj oj nu sitter vi här igen, jag och elin, elin och jag! Och ännu en daimtårta är uppäten. Den ligger i våra magar nu. Den håller på att smältas och snart ska den komma ut igen ( i daimkryset) haha!
Nej men idag har det varit en hyffsat lugn deag. Mami väckte mig och vi drog oss till väsby centrum. Där blev det dock stömavbrott men det var ändå lite kul. Sen har jag hjälpt till på Carinas 40års ferre. Där jag och Nazanin skulle bedöma ett utav lagen. Vårat lag fick 97 poäng av 100 möjliga. 
Och sen har jag bara spenderat kvällen med Elin, och såklart våran daimtårta, det börjar liksom bli som en tradition. Att vi äter daimtårta liksom. Vad hände med beach noll8? 

Nej nu ska vi nog tycka i oss en daimtårta till =) so long suckers!!
pööösss  

Kommentarer

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0