Torsdag

JA som ni märkte blev det ju inge bilder igårkväll. Jag var alldeles för trött för det. Men idag när jag kommer hem från skolan lovar jag att jag lägger upp lite bilder.

Idag har det varit minnesstund för Fredrik Erkek. Han omkom i en bilolycka för en vecka sedan. Det var jätte hemskt och alla grät jätte mycket. Trots att jag inte kände honom så visste jag ju vem det var och man känner en otrolig sorg för alla hans nära och kära. Men man måste ändå komma ihåg att man måste gå vidare och han komemr ju alltid leva kvar i allas hjärtan. Ingen dör alla kommer till en plats där vi återförenas.
Vila I Frid Fredrik Erkek!

Pusssssss!

Kommentarer

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0