Thailand..

Japp nu, äntligen fick jag fram denna sida.
Jag och Thaitobbe var nyss inne i ban phe och handlade öl och smoothies, en jädrans bra blandning till kvällen. Vill bara upplysa om att thaitobbe inte är någon thai manniska på riktigt det är tobbe från sverige, min brors kompis. 

Min hemlängtan har lagt sig lite även om jag fortfarande längtar efter alla underbara märstabor där hemma. NoooooT , men ja iallafall. 

Ska väl hoppa in i duschen nu, sen röra mig mot Lampans resturang. Idag kommer ju även resten av packet hit som har varit på kho chang.  

Aja , tjingtjong!!
pusssssssssss! 

Kommentarer
Jag heter ebbisen

therese i miss you

2008-03-26 @ 13:28:50
Titta in på min blogg http://ebbbas.blogg.se

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0